Sakarya Büyükşehir Belediyesi Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü tarafından kadınlara yönelik düzenlenen Çikolata ve Kahve Atölyesi’nin ikinci dönemi başarıyla tamamlandı.Nehir Çikolata Evi’nde gerçekleştirilen program kapsamında toplam 20 farklı atölye etkinliği düzenlenirken, toplamda 273 kadın etkinliklere katılım sağladı.Çikolatanın inceliklerini öğrendilerAtölye çalışmalarında katılımcılara çikolatanın hazırlanış süreci, temperleme teknikleri ve temel çikolata yapım aşamaları uygulamalı olarak anlatıldı. Uzman eğitmenler eşliğinde gerçekleştirilen eğitimlerde katılımcılar, kendi ürünlerini hazırlayarak süreci deneyimleme fırsatı buldu.Kahve kültürünü keşfettilerÇikolata atölyesinin ardından gerçekleştirilen kahve eğitimlerinde ise kahve çekirdeklerinin özellikleri, doğru demleme yöntemleri ve farklı kahve türlerinin hazırlanışı uygulamalı olarak aktarıldı. Katılımcılar, kahve kültürüne dair bilgi edinirken farklı demleme tekniklerini de yakından tanıdı.Sosyal ve kişisel gelişime katkıEğitici ve keyifli içeriğiyle dikkat çeken atölye programları, kadınların yeni beceriler kazanmasına katkı sunarken aynı zamanda sosyal etkileşimlerini artırabilecekleri özel bir ortam oluşturdu.
Gündem
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 13:29
Büyükşehir'in Çikolata Ve Kahve Atölyesi'nde İkinci Dönem Tamamlandı
Büyükşehir’in kadınlara yönelik düzenlediği Çikolata ve Kahve Atölyesi’nin ikinci dönemi tamamlandı. Uygulamalı eğitimlerle çikolata ve kahve yapımının inceliklerini öğrenildiği atölyeye 273 kadın katılım sağladı.
Gündem
22 Haziran 2026 - 13:29






